Метавсесвіти

Метавсесвіти стали головним трендом індустрії цифрових технологій у 2021 році. Спочатку компанія Facebook провела ребрендинг, змінивши назву на Meta і взявши курс на розвиток віртуальної реальності. Потім приклад наслідували Microsoft, Decentraland, Shiba Inu та інші. Цього року новини про метавсесвіти відійшли на другий план — ЗМІ заполонили зростаюча інфляція в США та Європі, рекордне падіння фінансових ринків, банкрутство криптогігантів, економічні наслідки війни в Україні й далі за списком.

Проте розвиток технології триває — компанія Meta прозвітувала про результати пов’язаного із метавсесвітом підрозділу Reality Labs. Квартальний збиток за квітень-червень 2022 року склав $2,81 млрд, а втрати за попередній квартал оцінюються в $3,67 млрд. Доходи підрозділу знизилися з $695 млн до $452 млн за прогнозу в $431 млн. Після публікації звіту акції Meta завершили постторгову сесію 27 липня падінням на 4,65%, але сьогоднішні торги відкрилися з плюсом в 0,56%.

Ми зібрали інформацію про стан компанії в цілому для повної картини:

  • Прибуток: $2,46 за акцію при очікуваних $2,59.
  • Виручка: $28,82 млрд при очікуваних $28,94 млрд.
  • Щоденні активні користувачі: 1,97 млрд при очікуваних 1,96 млрд.
  • Щомісячні активні користувачі: 2,93 млрд при очікуваних 2,94 млрд.
  • Середній дохід з користувача: $9,82 при очікуваних $9,83.

Попри невтішні показники, глава Meta Марк Цукерберг заявив, що його компанія націлена на довгострокові перспективи, а тому продовжить інвестувати та розвивати метавсесвіт. Марк припускає, що в майбутньому технологія може принести “мільярди, якщо не трильйони доларів”. Крім того, вже до кінця 2022 року Meta планує запустити веб-версію Horizon Worlds.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *