Wabi (WABI)

Що таке Wabi (WABI)?

Екосистема Wabi об’єднує брендів і споживачів, забезпечуючи безперебійний, справедливий та конфіденційний обмін цінністю та інформацією.

Споживачі, які беруть участь в екосистемі, користуються перевагами кількох інструментів, розроблених для кращого інформування щодо їхнього вибору споживання, і їх стимулює Wabi. Споживачі викупають токени на спеціальному Marketplace, де вони можуть придбати тисячі унікальних продуктів, які доставляють їм з усього світу.

Бренди-учасники використовують токени Wabi для отримання унікальних наборів даних про поведінку споживачів, що дозволяє їм приймати кращі маркетингові та стратегічні рішення. Крім того, бренди заохочують користувачів за допомогою Wabi генерувати нові дані, таким чином дозволяючи швидку перевірку гіпотез і повторення. Фактично, Wabi використовує корпоративні маркетингові бюджети (1,6 – 1,9 трильйона доларів на рік), роблячи маркетинг набагато ефективнішим для компаній-учасників.

Що робить Wabi унікальним?

Повна платформа Agile Marketing Platform (Taeltech)

Для споживчих брендів Wabi Ecosystem (під торговою маркою «Екосистема Taeltech для клієнтів b2b») пропонує повністю оперативну та всеосяжну платформу для Agile Marketing, що забезпечує швидкий збір даних, формулювання гіпотез, тестування та діагностику.

Wabi Ecosystem повністю порушує спосіб розробки нових продуктів і маркетингових кампаній у FMCG та інших галузях, скорочуючи цикл зворотнього зв’язку від ідеї до ринку з місяців до днів.

База даних споживчої упаковки та утиліта для сканування

Команда Wabi створила одну з найбільш повних баз даних упакованих споживчих товарів у світі. Скануючи штрих-код, який зазвичай є на зовнішній упаковці повсякденних продуктів, споживачі винагороджуються Wabi і можуть відразу побачити:

  • Аналіз безпеки інгредієнтів
  • Інформація про харчову цінність (для харчових продуктів)
  • Ділова репутація та авторитет виробника
  • Рейтинги, огляди та рекомендації продуктів

В обмін на це Екосистема отримує огляд на 360 градусів про торгові звички та переваги конкретного споживача, перетинаючи канали покупок. Таке розуміння поведінки споживачів є неоціненним для дослідників і маркетологів. Екосистема Wabi є одним із небагатьох постачальників таких даних у всьому світі.

Ринок Wabi

Команда Wabi побудувала Marketplace, де споживачі можуть викупити токени, які вони накопичили в результаті різних взаємодій в екосистемі Wabi. Зараз тисячі товарів доставляються безпосередньо споживачам з Європи, Японії, Австралії, Нової Зеландії тощо.

Marketplace дозволяє брендам і виробникам опублікувати свою продукцію та отримати доступ до 1 мільярдного ринку Китаю. Крім того, Marketplace оснащений повним набором інструментів поведінкової діагностики, що робить його чудовим полігоном для тестування брендів, які бажають вийти на ринок або планують запуск нових продуктів.

Що таке токеноміка WABI?

Зі зростанням екосистеми оборотна пропозиція зменшується, оскільки за кожну точку, видану споживачам, вилучається з обігу один WABI. Станом на 16 листопада 2020 року понад 3 000 000 WABI були виключені з обігу через зростання екосистеми WABI. Ви можете відстежувати щоденну статистику на www.wabi.io

Хто є засновниками WABI?

Wabi була заснована в 2013 році Алексом Бусаровим і Язом Бєлінським. Двоє засновників вперше познайомилися в середній школі, а після навчання в Лондонській школі економіки продовжили кар’єру консультанта в McKinsey і Bain відповідно. Попрацювавши над кількома важливими кейсами в індустрії споживчих товарів, вони переконалися, що має бути більш ефективний спосіб маркетингу та що неефективність індустрії FMCG, яка часто призводила до ризику для здоров’я населення, повністю вирішується за допомогою технологій і рішучості.